OFERTA PRACY

Bank Spółdzielczy w Łopusznie Zatrudni na stanowisko: Analityk Kredytowy, Informatyk, Doradca Klienta.

Analityk Kredytowy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

  • Analizuje dokumentację składaną przez Klientów Banku w procesie kredytowym,
  • Dokonuje kompleksowej oceny opłacalności i efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • Analizuje sprawozdania finansowe oraz biznesplany,
  • Bada zdolność kredytową, w szczególności MŚP,
  • Ocenia zabezpieczenia wnioskowanych ekspozycji kredytowych,
  • Wydaje rekomendacje w zakresie udzielania kredytu,
  • Prezentuje wnioski kredytowe oraz rekomendacje dla Zarządu Banku. 

Inne wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub studia wyższe z dziedziny bankowości, ekonomii, finansów, matematyki finansowej,
  • Znajomość programem MS Excel,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku analityka w obszarze bankowości, finansów lub biznesplan
  • Doświadczenie w zakresie przeprowadzania oceny opłacalności i efektywności inwestycji,
  • Doświadczenie w zakresie oceny kondycji finansowej i potencjału podmiotów gospodarczych,

Informatyk

Główne zadania:

  • Administrowanie serwerami Bazodanowymi oraz rozwiązywanie problemów występujących w środowisku baza danych i w środowisku powierzanych serwerów,

  • Współpraca we wdrożeniu i administrowaniu serwerami oraz systemem wirtualizacji,

  • Kontrola i update niezbędnych fix-ów w zarządzanych serwerach,

  • Pomoc, wsparcie merytoryczne i praktyczne w rozwiązywaniu problemów związanych z pracą w środowisku Windows oraz pracą ze sprzętem informatycznym w szczególności z serwerami.

  • Prowadzenie analiz przyczyn występowania incydentów bezpieczeństwa.

  • Przygotowywanie formularzy raportów oraz analiz na potrzeby procesu Zarządzania incydentami.

  • Analiza i projektowanie logiki wykrywania incydentów.

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: elektronika, informatyka, telekomunikacja, fizyka, matematyka.

  • Znajomość zróżnicowanych rozwiązań informatycznych, systemów UNIX i Windows;

  • Znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych ORACLE oraz języka SQL;

  • Znajomość protokołów sieciowych (HTTP, SOAP);

  • Umiejętność analizy danych;

  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;

• Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielność w realizacji przydzielonych zadań;

• Otwartość na poznawanie nowych technologii IT oraz zdolność szybkiego uczenia się.

Doradca Klienta

Główne zadania:

Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami. Rozpoznawanie potrzeb klienta.

Aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku.

Kompleksowe przygotowanie, kompletowanie i koordynacja obiegu dokumentów.

Analizowanie składanej dokumentacji przez Klientów Banku w procesie kredytowym

Analizowanie sprawozdań finansowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub studia wyższe z dziedziny bankowości, ekonomii, finansów.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość programem MS Excel, MS Word
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,

Osoba do kontaktu :

Anna Miśta tel.  696 203 384

centrala@bslopuszno.pl

W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Łopusznie , ul. Przedborska 10, 26-070 Łopuszno  zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych)”.