
OFERTA PRACY
Analityk Kredytowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Analizuje dokumentację składaną przez Klientów Banku w procesie kredytowym,
- Dokonuje kompleksowej oceny opłacalności i efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych,
- Analizuje sprawozdania finansowe oraz biznesplany,
- Bada zdolność kredytową, w szczególności MŚP,
- Ocenia zabezpieczenia wnioskowanych ekspozycji kredytowych,
- Wydaje rekomendacje w zakresie udzielania kredytu,
- Prezentuje wnioski kredytowe oraz rekomendacje dla Zarządu Banku.
Inne wymagania:
- Wykształcenie średnie lub studia wyższe z dziedziny bankowości, ekonomii, finansów, matematyki finansowej,
- Znajomość programem MS Excel,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku analityka w obszarze bankowości, finansów lub biznesplan
- Doświadczenie w zakresie przeprowadzania oceny opłacalności i efektywności inwestycji,
- Doświadczenie w zakresie oceny kondycji finansowej i potencjału podmiotów gospodarczych,
Informatyk
Główne zadania:
-
Administrowanie serwerami Bazodanowymi oraz rozwiązywanie problemów występujących w środowisku baza danych i w środowisku powierzanych serwerów,
-
Współpraca we wdrożeniu i administrowaniu serwerami oraz systemem wirtualizacji,
-
Kontrola i update niezbędnych fix-ów w zarządzanych serwerach,
-
Pomoc, wsparcie merytoryczne i praktyczne w rozwiązywaniu problemów związanych z pracą w środowisku Windows oraz pracą ze sprzętem informatycznym w szczególności z serwerami.
-
Prowadzenie analiz przyczyn występowania incydentów bezpieczeństwa.
-
Przygotowywanie formularzy raportów oraz analiz na potrzeby procesu Zarządzania incydentami.
-
Analiza i projektowanie logiki wykrywania incydentów.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: elektronika, informatyka, telekomunikacja, fizyka, matematyka.
-
Znajomość zróżnicowanych rozwiązań informatycznych, systemów UNIX i Windows;
-
Znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych ORACLE oraz języka SQL;
-
Znajomość protokołów sieciowych (HTTP, SOAP);
-
Umiejętność analizy danych;
-
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;
• Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielność w realizacji przydzielonych zadań;
• Otwartość na poznawanie nowych technologii IT oraz zdolność szybkiego uczenia się.
Doradca Klienta
Główne zadania:
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami. Rozpoznawanie potrzeb klienta.
Aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku.
Kompleksowe przygotowanie, kompletowanie i koordynacja obiegu dokumentów.
Analizowanie składanej dokumentacji przez Klientów Banku w procesie kredytowym
Analizowanie sprawozdań finansowych.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub studia wyższe z dziedziny bankowości, ekonomii, finansów.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość programem MS Excel, MS Word
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
Osoba do kontaktu :
Anna Miśta tel. 696 203 384
centrala@bslopuszno.pl
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Łopusznie , ul. Przedborska 10, 26-070 Łopuszno zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych)”.