Potwierdzenie spłaty - Tarcza PFR 1.0

Szanowni Państwo, Kończy się obsługa spłat rat subwencji otrzymanej przez Klientów w ramach Tarczy PFR 1.0. W związku z tym coraz więcej Klientów zwraca się do Banków o wystawienie zaświadczenia o spłaconej subwencji. Dokument potwierdzający spłatę subwencji powinien wystawić tylko PFR. Zarówno Bank BPS, jak i banki spółdzielcze nie posiadają takich uprawnień.

Co należy w takiej sytuacji zrobić
Klient powinien bezpośrednio wystąpić do PFR o wydanie potwierdzenia spłaty subwencji. Wystarczy jak klient zadzwoni na infolinię PFR – nr tel (22) 703 43 00 i zgłosi potrzebę wydania takiej informacji. PFR przekaże na jego wniosek zestawienie wpłat jakie klient dokonał w ciągu 24 miesięcy spłat subwencji wraz z saldem końcowym. Będzie to potwierdzenie spłaty subwencji. 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Administratorem danych jest Bank Spółdzielczy w Łopusznie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym o prawach dostępne jest w Polityce prywatności.

Zamknij