Szanowni Państwo, Kończy się obsługa spłat rat subwencji otrzymanej przez Klientów w ramach Tarczy PFR 1.0. W związku z tym coraz więcej Klientów zwraca się do Banków o wystawienie zaświadczenia o spłaconej subwencji. Dokument potwierdzający spłatę subwencji powinien wystawić tylko PFR. Zarówno Bank BPS, jak i banki spółdzielcze nie posiadają takich uprawnień.
Klient powinien bezpośrednio wystąpić do PFR o wydanie potwierdzenia spłaty subwencji. Wystarczy jak klient zadzwoni na infolinię PFR – nr tel (22) 703 43 00 i zgłosi potrzebę wydania takiej informacji. PFR przekaże na jego wniosek zestawienie wpłat jakie klient dokonał w ciągu 24 miesięcy spłat subwencji wraz z saldem końcowym. Będzie to potwierdzenie spłaty subwencji.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.