Szanowni Klienci, Z przyjemnością informujemy że od dnia 06.12.2023 r. uruchomiliśmy usługę BLIK na telefon w aplikacji Banku Spółdzielczego w Łopusznie. Jesteśmy przekonani, że nowa funkcjonalność znacząco ułatwi Państwu proces dokonywania płatności, zapewniając jednocześnie wygodę i bezpieczeństwo.
Nie masz przy sobie portfela ani karty kredytowej, a musisz natychmiast przesłać pieniądze bliskiej osobie lub zapłacić za wykonaną usługę? To proste, wystarczy smartfon. Natychmiastowe przelewy na numer telefonu realizowane są w trybie on-line w systemie Express Elixir i dostępne dla użytkowników BLIK. Aby wykonać taki przelew, musimy znać jedynie numer telefonu osoby, której chcemy przesłać pieniądze i musi on być zarejestrowany w tzw. bazie aliasów, prowadzonej przez operatora systemu BLIK.
Teraz już tylko film instruktażowy, który z pewnością ułatwi wykonanie tego pierwszego przelewu.
Jesteśmy przekonani, że Blik na telefonie wniesie wartość do Państwa codziennych transakcji. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub potrzebują dodatkowej, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do udzielenia wsparcia.
Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych transakcji.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.