Strona główna / Blog / Nowa funkcjonalność BLIK – przelew na numer telefonu
Nowa funkcjonalność BLIK – przelew na numer telefonu
Szanowni Klienci, Z przyjemnością informujemy że od dnia 06.12.2023 r. uruchomiliśmy usługę BLIK na telefon w aplikacji Banku Spółdzielczego w Łopusznie. Jesteśmy przekonani, że nowa funkcjonalność znacząco ułatwi Państwu proces dokonywania płatności, zapewniając jednocześnie wygodę i bezpieczeństwo.
Nie masz przy sobie portfela ani karty kredytowej, a musisz natychmiast przesłać pieniądze bliskiej osobie lub zapłacić za wykonaną usługę? To proste, wystarczy smartfon. Natychmiastowe przelewy na numer telefonu realizowane są w trybie on-line w systemie Express Elixir i dostępne dla użytkowników BLIK. Aby wykonać taki przelew, musimy znać jedynie numer telefonu osoby, której chcemy przesłać pieniądze i musi on być zarejestrowany w tzw. bazie aliasów, prowadzonej przez operatora systemu BLIK.
Korzyści dla Klienta:
Szybkość: Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24/7, a pieniądze docierają do odbiorcy błyskawicznie, niezależnie od banku, w którym ma konto.
Bezpieczeństwo: Zlecaj przelewy szybko i bezpiecznie. Wybierz kontakt ze swojej książki w telefonie lub wpisz numer telefonu odbiorcy. Kontakty, do których można wysłać przelew na telefon są oznaczone logo BLIKA.
Wygoda: Możesz rozliczyć się ze znajomymi za wspólną kolację, zrzucić na prezent lub oddać pożyczone wcześniej pieniądze. Każda z tych rzeczy zajmie Ci dosłownie chwilę.
Jak uruchomić usługę BLIK na telefon?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej Moje EBO BS Łopuszno.
W aplikacji użyj zakładki Więcej a następnie wybierz z menu ustawień BLIK.
Następnie należy wybrać opcję Odbieraj przelewy na telefon, a następnie zarejestruj swój numer. To wszystko! Przelewy BLIK wysłane na Twój numer telefonu trafią bezpośrednio na Twoje konto.
Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:
Uruchom aplikację Moje EBO BS Łopuszno i wybierz ikonę BLIK-a.
Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności.
Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.
Teraz już tylko film instruktażowy, który z pewnością ułatwi wykonanie tego pierwszego przelewu.
Jesteśmy przekonani, że Blik na telefonie wniesie wartość do Państwa codziennych transakcji. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub potrzebują dodatkowej, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do udzielenia wsparcia.
Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych transakcji.
Dostępność
Tryby dostępności
Tryb awaryjny epilepsji
Tłumi kolor i usuwa migotanie
Tryb ten umożliwia osobom cierpiącym na epilepsję bezpieczne korzystanie z serwisu poprzez wyeliminowanie ryzyka napadów padaczkowych wynikających z migających lub mrugających animacji oraz ryzykownych kombinacji kolorystycznych.
Tryb dla niedowidzących
Poprawia wygląd strony internetowej
Ten tryb dostosowuje stronę internetową do wygody użytkowników z wadami wzroku, takimi jak pogarszający się wzrok, widzenie tunelowe, zaćma, jaskra i inne.
Tryb niepełnosprawności poznawczej
Pomaga skupić się na określonej treści
Ten tryb zapewnia różne opcje wspomagające, aby pomóc użytkownikom z zaburzeniami poznawczymi, takimi jak dysleksja, autyzm, CVA i inne, w łatwiejszym skupieniu się na podstawowych elementach witryny.
Tryb przyjazny ADHD
Zmniejsza rozproszenie uwagi i poprawia koncentrację
Ten tryb pomaga użytkownikom z ADHD i zaburzeniami neurorozwojowymi w łatwiejszym czytaniu, przeglądaniu i skupianiu się na głównych elementach witryny, przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu czynników rozpraszających.
Tryb ślepoty
Umożliwia korzystanie z witryny za pomocą czytnika ekranu
Ten tryb konfiguruje stronę internetową tak, aby była kompatybilna z czytnikami ekranu, takimi jak JAWS, NVDA, VoiceOver i TalkBack. Czytnik ekranu to oprogramowanie dla niewidomych użytkowników, które jest instalowane na komputerze i smartfonie, a strony internetowe muszą być z nim kompatybilne.