Bankowość internetowa

Szanowni Państwo  

Uprzejmie informujemy o nowym Systemie Bankowości Internetowej – eBO.
Poniżej znajdują się linki do logowania w systemie bankowości internetowej.
Zachęcamy do korzystania z usług w naszej bankowości i życzymy udanej pracy.

Logowanie do bankowości internetowej eBO

Logowanie do systemu eBO klienta indywidualnego i instytucjonalnego 

Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej.

Bank Spółdzielczy w Łopusznie przypomina podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej:

Przed zalogowaniem do serwisu i wykonaniem transakcji:

  1. Sprawdź, czy adres strony serwisu transakcyjnego został wpisany prawidłowo: https://ebo.bslopuszno.pl dla bankowości internetowej eBO. Sprawdź, czy na pasku adresu strony została wyświetlona zamknięta kłódka, oznaczająca nawiązanie szyfrowanego połączenia z Bankiem.
  2. Sprawdź, czy strona serwisu dla bankowości internetowej :
    – eBO jest zabezpieczona ważnym certyfikatem wystawionym dla witryn ebo.bslopuszno.pl, zweryfikowany przez GeoTrust Inc. (poprawność certyfikatu sprawdzisz klikając w zamkniętą kłódkę widoczną w oknie przeglądarki).
  3. Sprawdź, czy numer rachunku odbiorcy i rodzaj operacji wyświetlanej na stronie www jest zgodny z Twoją dyspozycją.
  4. W razie wątpliwości sprawdź, czy dane dotyczące certyfikatu są zgodne z poniższymi:

Dla bankowości internetowej eBO:

Zasady bezpiecznego dostępu i wykonywania transakcji:

  1. Połączenie z internetem musi być bezpieczne (unikaj łączenia się z publicznej sieci WiFi).
  2. Trzeba uważać na fałszywe certyfikaty bezpieczeństwa np. rozsyłane przy pomocy poczty elektronicznej.
  3. Należy zawsze korzystać z aktualnych wersji systemu operacyjnego, oprogramowania antywirusowego i przeglądarki internetowej.
  4. System pocztowy powinien być chroniony przed przychodzącym spamem. Wiadomości e-mail to jedna z najpopularniejszych dróg, jaką mogą do systemu pocztowego trafić wirusy i informacje, których celem jest wyłudzenie poufnych danych.
  5. Nie należy logować się do systemu bank.cui.pl korzystając z odnośników otrzymanych pocztą elektroniczną lub znajdujących się na stronach nienależących do Banku.
  6. Należy unikać logowania z komputerów, do których dostęp mają również inne osoby (np. w kawiarenkach lub u znajomych).
  7. Zalecane jest ręczne wpisywanie danych do zlecenia przelewu np. numerów rachunków, należy unikać wprowadzania numerów rachunków stosowania metody kopiuj/wklej.
  8. Nie należy instalować oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł na komputerze, na którym korzysta się z bankowości internetowej.
  9. Należy zawsze kończyć pracę z systemem bankowości internetowej na komputerze korzystając z polecenia – wyloguj.
  10. W przypadku wątpliwości co do prawidłowego działania bankowości internetowej lub stwierdzenia utraty środków należy niezwłocznie skontaktować się z Bankiem.

Dlaczego zabezpieczenia są tak ważne? 

  1. Poziom bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy witryną internetową, a jej Klientem zależy od poziomu bezpieczeństwa każdego z elementów uczestniczących w tej komunikacji. Zabezpieczenia po stronie Banku spełniają wysokie standardy i są cyklicznie testowane i audytowane. Dlatego działania cyberprzestępców ukierunkowane są na zabezpieczenia po stronie Klienta.
  2. Bezpieczeństwo korzystania z serwisu bankowości internetowej zależy również od jego użytkowników, w tym także świadomości z obszaru zabezpieczeń własnego komputera. Niezabezpieczony komputer jest narażony na ataki z użyciem złośliwego oprogramowania, a nawet całkowite przejęcie nad nim kontroli. W takiej sytuacji cyberprzestępca, mając do dyspozycji wykradzione dane uwierzytelniające (login, hasło) będzie usiłował zrealizować utworzony przez siebie przelew.
  3. W celu zachowania bezpieczeństwa środków zdeponowanych na rachunku bankowym staraj się odpowiednio zabezpieczyć komputer oraz stosuj podstawowe zasady bezpieczeństwa. Śledź na bieżąco informacje zamieszczone na stronie Banku dotyczące nowych zagrożeń w bankowości internetowej.
  4. Aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla Klientów banków publikuje również Związek Banków Polskich na stronach internetowych: http://zbp.pl/dla-konsumentow.

Drogi Kliencie, jeżeli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości – niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.

Privacy Settings saved!
Ustawienia prywatności

Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.


Niezbędne pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to wpłynąć na działanie witryny.

Używamy niezbędnych plików cookie, aby nasza strona działała. Chcielibyśmy również ustawić opcjonalne pliki cookie dotyczące wydajności, aby pomóc nam je ulepszyć. Nie ustawimy opcjonalnych plików cookie, chyba że je włączysz. Korzystanie z tego narzędzia spowoduje ustawienie pliku cookie na Twoim urządzeniu, aby zapamiętać Twoje preferencje.

Chcielibyśmy ustawić pliki cookie Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak z niej korzystasz. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Aby uzyskać więcej informacji na temat działania tych plików cookie, odwiedź naszą stronę Prywatność i pliki cookie.

Odrzuć wszystkie usługi
Zaakceptuj wszystkie usługi