Szanowni Państwo,
W ostatnim czasie zanotowano ataki oszustów typu “voice phishing” na Klientów Banków, czyli innymi słowy próby telefonicznego wyłudzenia loginu i hasła do Bankowości oraz numeru karty z kodem CVV.
Scenariuszy ataku może być naprawdę wiele, w jednym z nich atakujący może podać się za pracownika Banku i poprosić o zainstalowanie aplikacji, aby usprawnić kontakt z Bankiem. Następnie może zapytać o dane uwierzytelniające w celu zapobiegnięcia dalszej utracie środków.
Pracownik Banku nigdy nie poprosi o takie dane jak:
Pracownik Banku zawsze się przedstawi z imienia i nazwiska, które warto zanotować.
Jak się bronić przed takimi próbami ataków?
Więcej informacji o wyłudzeniach można znaleźć pod linkiem:
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.