Nowa bankowość internetowa w Banku Spółdzielczym w Łopusznie

W listopadzie zmieniamy system operacyjny, na którym pracuje nasz Bank. To „serce” wszystkich operacji – dzięki tej zmianie przyspieszymy obsługę w placówkach, poszerzymy możliwości produktowe i udostępnimy nową, wygodną bankowość internetową oraz mobilną – także dla dzieci i młodzieży.
Zmieniamy się po to, aby codzienne bankowanie było dla Państwa prostsze i bardziej komfortowe.
W związku ze zmianą w dniach 21.11.2025 od godz. 15:30 do 24.11.2025 do godz. 10:30 przeprowadzimy prace techniczne – w tym czasie nie będzie dostępu do bankowości elektronicznej

Wystarczą 3 kroki, aby korzystać z BSGo – aplikacji banku spółdzielczego.

Wsparcie i pomoc
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy, dostępni dla Ciebie pod numerami telefonów:
- Oddział Łopuszno 504 821 109, 504 821 083
- Oddział Słupia 504 821 117, 504 821 081
- Oddział Piekoszów 504 821 046, 513 326 357
- Oddział Strawczyn 504 821 100, 504 821 095
- szczegółowe informacje znajdziesz również w naszych placówkach.
Co dokładnie się zmienia?
Zmienia się system, na którym pracujemy na co dzień – obsługujemy rachunki, kredyty, lokaty i wszystkie operacje.
Dla Klientów oznacza to przede wszystkim:
- szybszą obsługę w placówkach,
- większe możliwości produktowe,
- nową bankowość internetową i mobilną, w tym rozwiązania dla dzieci i młodzieży.
W związku ze zmianą w dniu 24.11.2025 wszystkie placówki Banku Spółdzielczego będą czynne od godziny 10:30.
Nowa bankowość internetowa – logowanie i bezpieczeństwo
Po zakończeniu prac udostępnimy Państwu nową stronę logowania do bankowości internetowej i aplikację mobilną.
- Loginy do bankowości pozostają bez zmian.
- Zmieni się adres i wygląd strony logowania – będzie to nowy, nowocześniejszy serwis.
Przypominamy o najważniejszych zasadach dla zachowania bezpieczeństwa:
- zawsze wchodź na bankowość internetową z poziomu naszej oficjalnej strony:
- bslopuszno.pl (przycisk „Zaloguj się do Bankowości”),
- sprawdzaj, czy w pasku przeglądarki widnieje prawidłowy adres oraz symbol kłódki (połączenie szyfrowane),
- nie klikaj w linki do logowania przesyłane SMS-em, e-mailem czy komunikatorami,
- pamiętaj – Bank nigdy nie prosi o podanie pełnego hasła, kodów SMS ani danych karty przez telefon, e-mail czy media społecznościowe.
Jeżeli masz wątpliwości co do autentyczności strony lub komunikatu – skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Zobacz, jak korzystać z nowej bankowości
Przygotowaliśmy dla Państwa krótkie filmy instruktażowe, które krok po kroku pokazują, jak korzystać z nowej bankowości internetowej. Dzięki nim łatwo odnajdą się Państwo w nowym wyglądzie serwisu i najważniejszych funkcjach.
Filmy instruktażowe – jak korzystać z nowej bankowości
Zobacz, co nowego w bankowości dla najmłodszych
Nowa bankowość dla dzieci – BSGo KIDS (7–13 lat)
Po zmianie systemu udostępnimy bankowość internetową i mobilną także dla najmłodszych Klientów – BSGo KIDS.
To rozwiązanie stworzone z myślą o dzieciach w wieku do 13 lat:
- prosta, kolorowa aplikacja mobilna z interfejsem dostosowanym do wieku dziecka,
- przejrzysty widok rachunków i skarbonek – dziecko widzi swoje środki i cele oszczędzania w bardzo prosty sposób,
- personalizacja – zwrot po imieniu, możliwość wyboru motywu kolorystycznego i awatara,
- skarbonki – dziecko może odkładać pieniądze na konkretne cele, ucząc się oszczędzania,
- dostęp do informacji o karcie płatniczej, historii operacji i możliwości zmiany PIN-u.
Aplikacja BSGo KIDS:
- instalowana jest na urządzeniu mobilnym dziecka,
- działa na systemach Android, Huawei i iOS,
- dostępna jest w ramach standardowej aplikacji BSGo – nie trzeba instalować osobnej aplikacji.
Rodzic zachowuje pełną kontrolę nad finansami dziecka dzięki Panelowi Rodzica w aplikacji BSGo oraz w bankowości internetowej:
- podgląd salda i historii operacji,
- powiadomienia o zmianach salda,
- kontrola limitów i operacji wykonywanych na rachunku dziecka,
- uwzględnienie przepisów dotyczących braku zdolności do czynności prawnych dziecka (np. brak samodzielnych przelewów).
Po ukończeniu 13 lat aplikacja automatycznie przełącza się na BSGo JUNIOR.
Bankowość dla nastolatków – BSGo JUNIOR (13–18 lat)
Dla młodzieży w wieku 13–18 lat udostępnimy rozwiązanie BSGo JUNIOR – nowoczesną bankowość mobilną i internetową, która pomaga uczyć się samodzielnego zarządzania pieniędzmi pod opieką rodzica.
BSGo JUNIOR oferuje m.in.:
- intuicyjny interfejs przygotowany na podstawie badań potrzeb nastolatków,
- kieszonkowe – możliwość wysyłania próśb o kieszonkowe do rodzica (z powiadomieniami push),
- BLIK – kody BLIK, przelewy na telefon, limity BLIK zarządzane przez rodzica,
- skarbonki i cele oszczędzania – z automatycznym odkładaniem środków,
- przelewy i doładowania telefonu,
- karty płatnicze – lista kart, historia operacji, powiadomienia,
- samouczek i edukację finansową – podpowiedzi w aplikacji, uproszczone nazewnictwo,
- możliwość wyboru motywu jasnego / ciemnego.
Rodzic ma do dyspozycji Panel Rodzica w BSGo:
- szybki dostęp do próśb o kieszonkowe,
- podgląd rachunków i skarbonek dzieci,
- zarządzanie limitami i bezpieczeństwem,
- oznaczone transakcje dzieci w historii,
- dedykowany wniosek o uruchomienie JUNIORA.
Po osiągnięciu pełnoletności przez użytkownika aplikacja automatycznie zmienia się w standardową aplikację dla osób dorosłych.